Für den täglichen professionellen Umgang

40409 Deploying Voice Workloads for Skype for Business Online and Server 2015

40409 Deploying Voice Workloads for Skype for Business Online and Server 2015

"Wie kann ich Sprachlösungen von Skype for Business bereitstellen? Gerne unterstützen wir Sie bei dieser Herausforderung mit unseren Trainings.
In Skype for Business werden verschiedene Kommunikationsmedien wie Real-time Collaboration, IP-Telefonie und Videokonferenz in einer Anwendungsumgebung zusammengefasst und speziell für Unternehmen zur Verfügung gestellt. Dieses leistungsstarke Tool vereinfacht die Teamarbeit für Mitarbeiter, die über verschiedene Standorte hinweg zusammenarbeiten. Eine Webcam vereinfacht die Kommunikation zusätzlich und durch die Möglichkeit der Bildschirmfreigabe können alle Besprechungsteilnehmer das Gleiche sehen und sich darüber austauschen.
Trainieren Sie bei uns, wie Sie Sprachlösungen designen, planen und bereitstellen.
Als zertifizierter Microsoft Partner bieten wir sowohl die MOC-Trainings als auch die originalen Unterlagen von Microsoft an, somit trainieren Sie bei uns nicht nur nach unseren eigenen hohen qualitativen Maßstäben sondern zusätzlich auch nach denen Microsofts.
So garantieren wir, dass Sie bestens vorbereitet sind, um mit Ihrer Expertise im Job zu überzeugen.
Mit diesem Training können Sie sich auf die Zertifizierung MCSE Producitivy vorbereiten.
Werden Sie zum Skype for Business Experten!

Die Fakten im Überblick

Ihr Training kurz und knapp

Für wen ist dieses Training?

This course is intended for IT consultants and telecommunications professionals who design, plan, deploy, and maintain solutions for unified communications (UC) and need to translate business requirements into technical architectures and designs for UC solutions. It is also intended for support staff in charge of maintaining UC solutions. The student should be familiar with Skype for Business Server 2015 or Lync Server 2013 technologies and the telecommunications standards and network components that support the configuration and deployment of Skype for Business architectures.

Was werden Sie in diesem Training erlernen?

Describe the various voice workloads available with Skype for Business Online and Skype for Business Server 2015.Assess a network in preparation for a Skype for Business Server 2015 or Skype for Business Online voice solution.Deploy and configure a Skype for Business voice solution that combines Skype for Business Online and Skype for Business Enterprise Voice.Deploy and configure Cloud PBX with PSTN Calling.Configure on-premises Enterprise Voice functionality.Deploy and configure Cloud PBX with On-Premises PSTN Connectivity.Integrate Skype for Business Server 2015 with non-Microsoft voice infrastructures.Plan for and deploy Cloud Connector Edition.Configure features that extend Skype for Business Enterprise Voice (on-premises) functionality, such as Location Information Servers and Response Groups.Optimize voice communications on a TCP/IP network.Use Call Quality Methodology and Skype for Business Server 2015 monitoring tools and reports.Troubleshoot Skype for Business Online and Skype for Business Server 2015 Enterprise Voice (on-premises) voice communications.

Agenda

  • Introduction to Voice Workloads
    • Voice Overview
    • Designing Voice Workloads
    • Skype for Business Ecosystem
    • SIP Basics and Routing
  • Assess Network and Voice Deployment Options
    • Network Planning and Assessment
    • Skype for Business Features and Functionality
    • Plan your Cloud PBX Solution
  • Split Domain Configuration
    • Split Domain Overview
    • Split Domain Requirements
    • Split Domain Deployments
    • User Provisions and MigrationTroubleshooting
    • Split Domain Related Issues
  • Cloud PBX with PSTN Calling and Conferencing
    • Cloud PBX with PSTN Calling Features
    • PSTN Conferencing and Meeting Features
    • Skype for Business Server 2015 Dial-in Conferencing
  • Enterprise Voice (On-Premises)
    • Designing Enterprise Voice
    • Configuring Enterprise Voice
    • Voice Routing
    • Assigning Phone Numbers
    • Client Configuration
    • Unified Messaging
  • PSTN Connectivity
    • Connecting to the PSTN
    • Connecting to the Existing PBXM:N Interworking Routing
    • Call Routing Reliability
    • Call via Work
    • Shared Line Appearance
    • IP Phones
    • Room Systems
    • Mobile
  • Cloud PBX with On-Premises PSTN Connectivity using an Existing Deployment
    • Call Flows and Manageability
  • Cloud PBX with On-Premises PSTN Connectivity using Cloud Connector Edition
    • Introduction to Cloud Connector Edition
    • Planning PSTN Connectivity via Cloud Connector Edition
    • Deploying Cloud Connector Edition
  • Enhanced Calling Features and Device Requirements
    • Call Park Service
    • Managing Calls to Unassigned Numbers
    • Delegation and Private Lines
    • Response Group Services
    • Location Information Services and E9-1-1
  • Network Requirements
    • Media Stacks
    • Traffic Modeling
    • Quality of Service
    • Software-Defined Networking
    • Overview of Call Admission Control
    • Implementing Call Admission Control
    • Software-Defined Networking
  • Monitoring and Maintaining Voice Quality
    • Call Quality Methodology
    • Call Quality Dashboard
    • Monitoring Tools
    • Usage Reports and Monitoring
  • Voice Troubleshooting
    • Troubleshooting Call Quality
    • Troubleshooting Scenarios
    • Troubleshooting Skype for Business Online Voice
    • Troubleshooting IP Phones
Trainingsmethoden im Überblick

Wie wollen Sie trainieren?

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  • Zertifizierte Trainer

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