MB-230 Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Microsoft Dynamics 365 for Customer Service offers any organization an opportunity for customer success. Using tools such as automatic case creation and queue management frees up your time to dedicate it where you can have a greater impact, directly with your customers.

Was werden Sie in diesem Training erlernen?

  • Install and configure the customer service app
  • Identify common customer service scenarios
  • Complete a case resolution process
  • Analyze customer service data
  • Automate case management record processing
  • Create and use knowledge articles
  • Create and use entitlements and service level agreements 

Agenda

  • Customer Service Overview
    • Create case records
    • Related service apps
    • Analytics for service
    • AI for service
    • Configuring customer service
    • Module summary
  • Case Management
    • Case management overview
    • Creating case records
    • Queue management
    • Case routing
    • Resolving cases
    • Module summary
  • Service Level Agreements and Entitlements
    • SLA and entitlement overview
    • Create and manage entitlements
    • Create and manage SLAs
    • Module summary
  • Knowledge Management
    • Knowledge management overview
    • Authoring and organizing
    • Use knowledge content
    • Manage knowledge content
    • Module summary
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  • Ortsunabhängig
  • Gemeinsam mit Anderen
  • Zertifizierte Trainer
  • Training inklusive Unterlage und ggf. Trainingsumgebung
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MB-230 Microsoft Dynamics 365 Customer Service

"Gibt es eine Möglichkeit, Prozesse innerhalb der Kundenbetreuung zu automatisieren?"
Ja, die gibt es, und dieses Training zeigt ihnen wie!
Microsoft Dynamics ist eine umfassende Lösung, die ERP, CRM, Office 365, Microsoft Power BI und Azure Services nahtlos kombiniert und so neue Möglichkeiten der Digitaliserung und Automatisierung eröffnet.
Nach Abschluss der Zertifizierung "Microsoft Dynamics 365 for Customer Service Associate" sind Sie dazu in der Lage, mit Microsoft Dynamics Prozesse zu automatisieren und so die Produktivität Ihrer Mitarbeiter zu steigern.
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